Re: OS/2 Warp

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Jun 2002 - 23:56:59 MET DST

Użytkownik "Boratynski" <(no spam)p_borat_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości .
> Producent jest wredny, aparature o ktorej pisze razem z
kompem i
> oprogramowaniem szkola dostala gratis do innej aparatury
tez z
> "profesionalnym systemem" UNIX. Rezultat jest taki, ze aby
wyniki otrzymane
> na obu aparaturach wstawic do tekstu pisanego zwykle pod
officem skanuje sie
> wydruki. (Inne rozwiazania bylyby jeszcze bardziej
czasochlonne)

Przemawia przez Pana rozgoryczenie że z czymś nie można
sobie poradzić ale to nie znaczy że Warp czy Unix są
systemami nieprofesjonalnymi. Sam używałem przez jakiś czas
Warpa obecnie Windows NT/2000 i nie jestem w stanie znaleźć
bardziej profesjonalnych elementów w systemie Microsoftu.
Zawieszają się z pewnością częściej, często nie pozwala się
naprawić grupy dyskusyjne są pełne zapłakanych dużo bardziej
niż Pan. Windows ma po prostu więcej softu i to jego JEDYNA
!!!!!! zaleta a tak to łamie standardy, wprowadza swoje
będące niemal zawsze kalekimi wersjami czegoś co działa itd.
itp. A przenoszenie danych bez skanowania też powinno być
możliwe jak nie prostym eksportem do jakiegoś formatu to
choćby przez schowek a może jeszcze inaczej. Generalnie w
kwestii ucywilizowania tego wszystkiego dał Pan za mało
informacji (w zasadzie żadnych).
Sam przyznaję że stosowana przez Pana metoda ze skanerem
trąci myszką ale przecież chemia to kierunek bardzo
rozwijający zaradność (skończyłem ją 11 lat temu) więc chyba
się na tym nie skończy?

Wojtek