Re: Out of topic: Skretka

Autor: Piotr Bochaczyk (piotr.bochaczyk_at_landl.com.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 10:24:15 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Do Was pisze, no bo gdzie mam napisac ;)
<CIACH>
Twoje problemy przypominaja mi rowniez moje swego czasu...

Czy jestes pewien, ze dobrze zrobiles cross'a?
Jest wazne w jakiej kolejnosci i jakie pary kabelkow (a wlasciwie
kolorki) wchodza do wtyczki...

W tej chwili nie mam przy sobie tego schematu, ale jesli jeszcze
potrzebujesz, to sie moge postarac i poszukac.

--
Piotr "Neevor" Bochaczyk
Team OS/2 Polska