Re: Out of topic: Skretka

Autor: Michał Morawski (mi_mo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 14:30:25 MET DST

Piotr Bochaczyk wrote:
[...]

> Czy jestes pewien, ze dobrze zrobiles cross'a?

[...]

Zaraz, jakiego crossa? Podłącza przez huba, a chyba wszyskie współczesne
huby same krzyżują, więc kable hub-komp mają być PROSTE.

A z tym nieprzechodzeniem dużych pakietów miałem to samo na SMC3812TP.
Pomagało... wyłączenie go na pół godziny. Więc żeby ew. wyeliminować
huba, proponuję połączyć bezpośrednio skrętką sieciówki obu kompów; tym
razem oczywiście ze skrzyżowaniem we-wy.

Pozdrawiam,
MM