Out of topic: Skretka

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 06:28:06 MET DST

Do Was pisze, no bo gdzie mam napisac ;)

Probuje zainstalowac skretke w domu (do tej pory mialem BNC). Po zobaczeniu,
jak sieje toto na kabel ISDN, kupilem ekrnowana... no fajnie, pingi mam,
zasoby sieciowe znajduje w wiekszosci, ale na dysk sieciowy juz np. nie chce
wejsc. Jak ma sciagnac jakas strone czy tez poczte, to sie blokuje (chociaz
jak nie ma maili, to sprawdza). W programie diagnostycznym nie widzialem cable
errors, pingi do drugigo komputera tez ida bez problemow...

O co moze chodzic? Na BNC jest OK... Oczywiscie drute metalowy ze skretki jest
zetkniety z metalowymi czesciami HUBa, a drut z kabla przy kompie rowniez z
kompem, a komp uziemiony (tak mysle ;)... Nie znam sie na tym kompletnie...

Lech Wiktor Piotrowski