Re: Powrot do przeszlosci ;-))

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 16:25:43 MET DST

Ninik wrote:

> Marcin Pławiński <plavi_at_linux.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Pobrać nie można, nie ma wersji demonstracyjnej. Najnowsza wersja to ECs.

Jak juz wracamy do przeszlosci, to moze dokladniej :))
Najpierw byl os/2 v 2.costam (chyba 2.11)
(Potem IBM postanowil wprowadzic os/2 pod strzechy)
Wyszla gazetowa wersja Warp3
Wyszla pelna wersja Warp3, pozniej Warp3connect (ta pierwsza nie miala
  obslugi sieci lokalnych)
Wyszla wersja Warp4 Connect (ta nie miala wersji nie-connect)
potem wyszlo cos w rodzaju warp4 server, i chyba warp5 server.
a teraz mamy wersje ECs klient.

> Nie jest darmowy, nie ma też wersji demonstracyjnej jak pisałem (a
> szkoda). I chyba nie znajdziesz chyba że się postarasz po warezach ;)

Ja sie nie dziwie ze nie ma demka, skoro w praktycznie kazdym pliku
zrodlowym widnieje napis Microsoft. Prawdopodobnie z tego tytulu IBM
zaprzestal rozwoju OS/2. A to jest powodem, czemu nie ma demka.
po co wpychac forse w cos, co i tak jest skazane na niebyt.