Re: Os/2 Nowy

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 21:07:32 MET

On Fri, 1 Mar 2002 20:01:16 +0100 (MET), Presario wrote:

>Witam !
>Zdobyłem wersje Os/2 Warp 4,0 PL do testów.
>Proszę o podpowiedzi w następujących dziedzinach:
> - chcę zainstalować server plików i drukarek,
> - stacje z Windą mają się podłączać i uruchamiać różne aplikacje dosowe.
>Jakie protokoły należy zainstalować i w jaki sposób ?
>Mam już jedną instalację " na sumieniu", ale nie udało się z serwerem
>plików,
>internet uruchomiłem i było ok.
>Przystępuję do pracy, więc jeżeli mnie ktoś słyszy proszę o rade.
>Bardzo dziękuje.

Podczas instalacji powinieneś wybrać coś co się nazywa "Klient plików
i drukarek" oraz protokół NetBIOS. W Windach powinieneś mieć zainstalowany
protokół NETBEUI. Pamiętaj też o tym, żeby nazwa domeny (w OS/2) i grupy
roboczej (Windows) była taka sama.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20