Re: SMS/2 0.1

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 00:58:50 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Pewnie, że się przyda.
>

> Marek
> --
BOMBA!!!

Popełnij jeszcze sterownik do kart ISDN FRITZ - okazuje się ża firma,
która produkuje karty uważa, że użytkownicy OS/2 mają szmal i kupią
karty "B1" za 1600 zł - pewnie szkopy nie wiedzą ile to forsy! - Albo
nie popełniaj go - olejemy firmę i będziemy doradzać kupno modemów pod
port szeregowy.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >