Os/2 Nowy

Autor: Presario (pepeles_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 19:55:39 MET

Witam !
Zdobyłem wersje Os/2 Warp 4,0 PL do testów.
Proszę o podpowiedzi w następujących dziedzinach:
    - chcę zainstalować server plików i drukarek,
    - stacje z Windą mają się podłączać i uruchamiać różne aplikacje dosowe.
Jakie protokoły należy zainstalować i w jaki sposób ?
Mam już jedną instalację " na sumieniu", ale nie udało się z serwerem
plików,
internet uruchomiłem i było ok.
Przystępuję do pracy, więc jeżeli mnie ktoś słyszy proszę o rade.
Bardzo dziękuje.

Pozdrawiam
Piotr
pepeles_at_le.onet.pl