Re: ISDN-ponownie

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:03:37 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) wrote:

> Wgląd w dokumentację oferty firmy Asterix, pozwolił mi stwierdzić, że
> system OS/2 jest traktowany jako profesjonalny, gdyż tylko modemy
> najwyższej jakości posiadają sterowniki dedykowane temu systemowi:)
> Szkoda tylko, że nasze płace nie są dostosowane do takich cen.

Well,

Na Allegro kupiłem ostatnio Zyxel Elite 2864 za 400zł !!!! (nowy -
folia i 6 mies gwarancji)
Jest to sprzęt profesjonalny (leased line, 3DES, itp). Modem kosztuje
normalnie 1360zł+VAT.
Dla OS'a ma wszelkie CAPI itp - zaś dla mnie ma jedną BARDZO ważną
zaletę: ISDN TA i V.90 w jednym !
Koleś ma ponoć jeszcze jedną sztukę...... - see Allegro

BTW: Nie będę dodawał że chodzi malinowo !!!

Co do ASMAX'a - moim zdaniem to badziew - brak STACK compression dla
Async-to-Sync conversion (czyli DIalUP Inet w np. TPSA).

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....