Re: Pad LaunchPad

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 02:50:17 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Nie widzi dlatego, ze ogladajac pulpity archiwalne korzystasz przeciez
> ze skopanego *.ini. Launch pad to abstract object ktory w calosci siedzi
> w INI, a tylko "troche" ma w EA katalogu nowhere.
>
> 1. Probowales odworzyc ktoras z archiwalnych wersji desktopu (Alt+F1
> przy starcie i wybor archiwum)?
> 2. Probowales uzyc checkini z pakietu WP Tools?

> --
> Wojciech Gazda

ALT-F1 może, a nawet powinno przywrócić - lecz jak wtedy wrócić do błędu
żeby w nim pogmerać i znaleźć przyczynę? - zapsać system z boku - lecz
nie mam już miejsca.
Zaraz zobaczę co da sprawdzenie plików ini - słuszna uwaga - lecz jak
podmieniałem po ALT-F1-c na stare i nie poszło?? Jak by nie było nie
zaszkodzi przyjżeć się co za bałagan tam siedzi.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >