Re: NS i Javascript

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 17:33:11 MET

On 26 Feb 2002 07:37:34 +0100, Leszek KUBRAK wrote:

>U mnie to w ogóle SmartUpdate nie działa (piękny ekran z informacją żeby
>ustawić kodowanie i.t.d.). Dziwi mnie tylko jedno, bo na stronie demonstracyjnej
>podpisany jest DRQ. Ta sama firma robiła serwis dla BPH/PBK i tam działa
>wszystko jak ta lala.
Rzeczywiście, zajrzałem na stronę rejestracji w BPH, wygląda podobnie i wszystko działa
m.in. ComboBox - w BSK ComoBox też wali się błędem. Czy rzeczywiście dla BPH
serwis robiła DRQ?

>Spróbuj dwie rzeczy :
>1. Netszkapę 4.... pod Windą. Jeżeli tam też nie działa to masz ich w garści.
>2. Czy w umowie rachunku jest jakikolwiek zapis mówiący coś o Internet Eksplorerze
> jako jedynej słusznej platformie. Jeżeli nie ma takiego zapisu, to możesz
> im powydziwiać bawiąc się np. Lynksem.

W umowie jest wymagana znajomość Regulaminu. Regulamin stwierdza, że od
użytkownika wymagane jest posiadanie przeglądarki internetowej, oraz wskazują na stronę,
która zaleca IE>= 4.1 lub NS>=4.5. Poniżej jest tabelka, na czym toto testowali. Wygląda
na to, że można z nimi powojować?

Pozdrawiam
Jurek Michniewski