Re: NS i Javascript

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 19:32:07 MET

On Tue, 26 Feb 2002 17:33:11 +0100 (CET), Jerzy Michniewski wrote:

> [...]

Nowe szczegóły:
Aplet z BPH jest prawie identyczny z BSK, nawet mają podobne nazwy BPHOnl.jar i
BSKOnl.jar.
Przy instalacji apletu DPH NS zapytał się 3 razy o zgodę na różne poziomy
bezpieczeństwa. Po odinstalowaniu apletu i ponownym wejściu na stronę instalacja
przebiegła analogicznie.
Po odinstalowaniu apletu BSK NS raz się tylko zapytał o zgodę i się nie zainstalował, dalej
idzie na ślepo i może dlatego się wywala? Czy jest jakaś metoda ręcznego doinstalowania
apletu?

Pozdrawiam
Jurek Michniewski