Re: NS i Javascript

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 08:34:52 MET

On Mon, 25 Feb 2002 23:46:42 +0100 (MET), Jerzy Michniewski wrote:

>Witam
>Walczę od dłuższego czasu z jedną stroną -ssl.bsk.com.pl. Po podaniu nazwy
>użytkownika (można dla prób podać byle jaką) wyskakuje błąd javasript:
>
>JavaScript Error: uncaught Java exception
>netscape/security/AppletSecurityException
>("security.class from local disk trying to access
>url: https://ssl.bsk.com.pl/econl/cps")
>
>Czy są jakieś ustawienia w NS, które pozwolą wyeliminować ten błąd? Autorzy
>mnie olewają, twierdząc że strony nie będą testować pod OS/2, a mało wygodne
>jest ładowanie windy tylko dla sprawdzenia stanu konta.
> [...]

U mnie to w ogóle SmartUpdate nie działa (piękny ekran z informacją żeby
ustawić kodowanie i.t.d.). Dziwi mnie tylko jedno, bo na stronie demonstracyjnej
podpisany jest DRQ. Ta sama firma robiła serwis dla BPH/PBK i tam działa
wszystko jak ta lala.
Spróbuj dwie rzeczy :
1. Netszkapę 4.... pod Windą. Jeżeli tam też nie działa to masz ich w garści.
2. Czy w umowie rachunku jest jakikolwiek zapis mówiący coś o Internet Eksplorerze
   jako jedynej słusznej platformie. Jeżeli nie ma takiego zapisu, to możesz
   im powydziwiać bawiąc się np. Lynksem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20