Re: bug - ciekawostka

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 00:51:21 MET

On Fri, 22 Feb 2002 15:05:24 UTC, (Bartosz Tomasik Bart/2) wrote:

> Marku.... gdyby IBM nadal dbal o big customer'ow, to by OS/2 nie upadl
> - jest duzo firm ktore chca dac duza kase IBM'owi, za support etc, a IBM
> ma to gdzies!

No nie do końca. Na dodanie jakichś nowych funkcji oczywiście nie mają
co liczyć, ale do wypuszczania poprawek do oficjalnie zgłaszanych
błędów są raczej zobowiązani, a Serenity ma prawo do otwierania
APARów.

> tak wiec Serenity tez obawiam sie nie duzo zrobi... (a tal btw, jak sadziesz
> ile kopi eCS sie sprzedalo, ze uwazasz ze sa tym big customerem?)

Tego nie wie nikt poza zainteresowanymi :)
Jakieś pół roku temu samo Mensys miało sprzedane 5000 kopii. To nie
tak dużo, ale jakiś czas już miną, a poza tym to tylko jeden z
dystrybutorów.

> ale w sumie czemu nie sprobowac mozna..

Pewnie. To tak jak w tym kawale "daj mi szansę i wypełnij chociaż
kupon"

Marek