Re: Przenosiny OS/2

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 22:00:06 MET

On Fri, 22 Feb 2002 12:08:34 +0100 (CET), Jerzy Michniewski wrote:

> [...]
Dzięki wszystkim za odzew. Przyczyna była prozaiczna. niecierpliwe dziecko,
przekonane o wyższości linuxa nad wszystkim innym przygotowało dysk fdiskiem
linuksowym, co spowodowało totalną kaszankę. Skasowanie wszystkiego, restart
i podział dysku fdiskiem os2 rozwiązało sprawę. System skopiowany za pomocą
xcopy działa.

Pozdrawiam
Jurek Michniewski