Re: Przenosiny OS/2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 01:09:07 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> a nalozyles poprawki na ibm1s506 przed zalozeniem partycji?
>
> --
> | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |

Nie widzi tak dużego dysku - konieczne poprawki j.w.
Po założeniu poprawek można xcopy na tą samą literę dysku - sprawdzone
wielokrotnie - polecam wykonanie kopii działającego systemu na CD. W
razie kłopotów ze startem przenoszonego systemu należy w config.sys
zremować linie dotyczące karty dżwiękowej(jeżeli jejt inna) i start przy
najmniejszej rozdzielczości. Czy system ma zamiar działać można
sprawdzić poprzez Alt-F1 i wejście w tryb tekstowy- jak startuje to jest
prawie OK -do poprawki dżwięk, CDROM, lub grafika. Uwaga - koniecznie
należy zachować dawne pliki OS2.ini i OS2SYS.ini - jeżeli nie będzie
chciał wystartować CD podmień pliki startując z trybu tekstowego - ten
system toleruje majsterkowiczów:)

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >