Re: bug - ciekawostka

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 14:45:09 MET

On Thu, 21 Feb 2002 04:30:24 UTC, (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> Powiedzmy ze mam odpalony telnetpm i jakis program w okienkowej
> sesji vio, ktory ma juz status completed, ale nie jest zamkniety
> (mozna ustawic w properties). W tym momencie probuje zaznaczyc i
> kopiowac z programu completed - telnepm przestaje dostawac
> jakiekolwiek wiadomosci od serwera, a zaznaczony tekst i tak sie
> nie da skopiowac. Po zamknieciu sesji vio telent znowu dziala...

Masz rację. W pierwszej chwili nie zauważyłem tego, bo takiej operacji
(mark,copy) z okna VIO nie robiłem od lat, a tylko w takim kontekscie
(przy copy) ten błąd występuje.
Między innymi do kopiowania z okien VIO używam DragText-a a ten
oczywiście działa poprawnie i nic się wówczas nie blokuje.
DragText rulez :-)

A swoją drogą to dosyć poważny błąd. Warto by go było zaraportować.

Marek