Re: os2 + mp3 = problem

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 17:39:35 MET

On Mon, 18 Feb 2002 15:46:26 +0100 (MET), marek wrote:

>mam os2 warp wer4 PL i drobna kolekcje MP3 jak proboje odpalic MP3 za pomoca
>warpamp-a to dostaje komunikat cannot read mp3 song co mam robic zeby sobie
>posluchac MP3 pod OS/2
>
>ps te same pliki MP3 pod wind i linux-em dzialaja ok
>ps2 jestem poczatkujacy jesli chodzi o os/2 wiec jak mozna to prosilbym o
>wmiare dokladne wyjasnienie sprawy
>ps3 jaki program polecalibyscie do odsluchiwania MP3 czy warpamp to dobry
>wybor

WarpAMP jest oparty na starym i nie rozwijanym juz dekoderze AMP (scislej, rozwijana
jest tylko jego platna wersja) - zreszta sam WarpAMP, tez juz nie jest rozwijany -
dlatego kiedy trafi sie cos innego, rozniacego sie od uwczesnych standardow, to
sobie nie radzi

a co do odtwarzania, moze nieco powieje archaizmem, ale polecam mpg123 - z lini
komend, milusie i malo procesora zzera, a dzwiek daje taki sam jak cala reszte :)
(zreszta pm123 jest na engine z tegoz opartu)

istnieja jeszcze dwa kodeki, do multimediow, potrafiace odtwarzac mp3 - wtedy
odtwarzasz po prostu otwierajac plik dzwiekowy - i na pewno jeden z nich radzi sobie z
najnowszysmi cudami, techniki mp3 (szukaj na hobbes, lub w newsach na en.os2.org)

pozdrawiam