Re: POP przez SSH

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 17:20:38 MET

Jan Stożek <jasio_at_nowhere.pl> wrote:

> Zdawało mi się, że po to się otwiera sesję SSH i forwarduje porty
> żeby właśnie mieć szyfrowanie... przynajmniej tak twierdziła
> dokumentacja do SSH...

Jeżeli zrobisz tunel od jednej maszyny, do drugiej, to sam tunel
pomiędzy dwoma sesjami ssh jest szyfrowany. NAtomiast nie da się za
[pomocą jednej maszyny z ssh czegokolwiek zaszyfrować. Inaczej mówiąc -
to się da zrobić, ale musisz miec możliwość stworzenai tunelu ssh od
siebie, do docelowej maszyny.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688