Re: Wirusek.

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 17:18:15 MET

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl> wrote:

> Z tonu wypowiedzi (i żalu w oczkach) rozumiem, że potrzebujesz to prywatnie
> nie służbowo ?

Prawdę powiedziawszy pół na pół. Do domowego użytku wystarcza mi SFppp.
NAtomiast niekiedy przydałoby się nmóc nie jechac do pracy tylko zasuwać
na łączu siedząc w kapach z herbatką w dłoni. I do tego potrzebuję
obsługi IPsec. Najśmieszniejsze jest to, że mam cały SDK do SFppp i wiem
co i gdzie podmienic. Ino ja w C niekumaty, a o developerce zapomnieć.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688