Re: Newbee in OS/2 :-)

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 18:49:01 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Witamy w raju.

Zdecydowanie najlepszy system do pracy

Do pracy z dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i bazami
danych wystarcza 486/AMD/133 (moja maszynka)- często obserwowałem pracę
nad dokumentem utworzoneym pod OS/2 i przetwarzanym później pod windą na
Pentium 330, gdzie programu ślimaczyły się niesamowicie.

> Serwer FTP - polecam "FtpServer (Peter Moylan's FTP daemon)". Darmowy,
> bardzo prosty w konfiguracji. Podobnie jak serwer SMTP/POP3 tegoż autora.
> Co do grup dyskusyjnych niech wypowiedzą się inni. Ja z reguły listy obsługuję
> przez pocztę. SSH jest i tyle.

> Znowu poproszę o odpowiedź bardziej zaawansowanych w tym temacie.
Uruchomienie divx na mojej maszynce było by nieporozumieniem, natomiast
mp3 chodzi

> Niestety, te czasy się skończyły.

Ale można próbować dostać za friko cd z Warp_v3.0 z pobliskiej uczelni -
były rozsyłane darmowo w latach 95/96. Uczelnie przeszły na windę, a
płytki OS/2 leżą pokryte grubą warstwą kurzu. Warp w wersji 3.0 wymaga
uaktualnień, o których mowa na www.teamos2.org.pl. Najnowsza wersja
systemu wprowadzona do sprzedaży na początku ubiegłego roku to ECS -
informacje dodatkowe we wcześniejszych wypowiedziach na tej liście, a
konkrety u Leszka Kubraka.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >