Re: Newbee in OS/2 :-)

Autor: pluto80 (pluto80_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 22:24:31 MET

> Ale można próbować dostać za friko cd z Warp_v3.0 z pobliskiej uczelni -
> były rozsyłane darmowo w latach 95/96. Uczelnie przeszły na windę, a
> płytki OS/2 leżą pokryte grubą warstwą kurzu. Warp w wersji 3.0 wymaga
> uaktualnień, o których mowa na www.teamos2.org.pl. Najnowsza wersja
> systemu wprowadzona do sprzedaży na początku ubiegłego roku to ECS -
> informacje dodatkowe we wcześniejszych wypowiedziach na tej liście, a
> konkrety u Leszka Kubraka.

przeczytalem FAQ na www.teamos2.org.pl, i cena wersji student/teacher
(jesli jest aktualna) 320+vat=390 to troche duzo jak na moje skromne zasoby
:(((
wiec moje zdesperowane cialo udalo sie dzis rano na gielde "elektroniczna" w
krakowie :)))
a tu panowie uraczyli mnie slowami: "os/2, eCS, a co to jest???" i zrobili
wielkie oczy.

tak, tak, wiem ze kupowanie pirackich kopii jest zle.
ale tu firmie IBM naleza sie oklaski. stworzyla system operacyjny (ponoc
b.dobry),
sprzedaje go po cenach nawet niczego sobie, duzo ludzi (w kregach naukowych
i nie tylko)
uzywa OS'a, na gieldzie pirata kupic nie mozna, po prostu pelen sukces.