Re: Warp 3 + nowy sprzet

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 18:48:31 MET

"gawda" <gawda2000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Programiki do *.ddi posiadam od lat, poniewaz na jednej z moich partycji
> wciaz siedzi czysty DOS z mnostwem malych i uzytecznych programikow, ale
> teraz chce go zastapic wlasnie OeSem.

To zależy jakim progrmiakiem to ropakowywujesz... Bo było z dwa/trzy
programy do tego. Jeden którym się masakrowałem, chyba disktool czy jakoś
tak okropny i w ogóle, aż wreszcie ktoś wpadł na mądry pomysł i zdrobił
specjalny program do ddi o tej samej nazwie z skłądnią taką jak miał zip
:)

> Zreszta to juz moje drugie podejscie do tego systemu. Dawno temu, w
> zasadzie zaraz po wypuszczeniu tego systemu (wersja 3), mialem go przez
> kilka dni na dysku. A wracam teraz do niego z checi glebszego poznania. A
> co do configa, to myslalem, ze chodzilo Ci o zmiane kilku linijek ze
> sciezkami w jakims pliku, to sam bym to znalazl, ale jezeli potrzebne sa
> tu jakies tajemne przelaczniki, o ktorych nic nie a w plikach z manem, to
> serdecznie o nie poprosze.

Dopisuje się jak dobrze pamiętam:
SET INSTALLFROMDISK=YES
Ale nie jestem pewien - podziałem książkę gdzieś do tego i na 100% nie
powiem jak na teraz, jak mnie niekt nie poprawi to tak wpisz, ja jeszcze
poszukam, nic innego nie ruszaj... NO może próczuaktualnienia dyskietek
startowych :)

> Ciekawi mnie jeszcze do jakiego katalogu na dysku rozpakowac ostatni
> "polish" dysk, czy tez moze musi on byc na dyskietce?

Dokłądnie tak jak to było :)
Jak chcesz i masz możliwość to Ci podciągnę całość przepakowaną (tylko ja
miałemw ersję nie conect - czyli bez netu - a ten pakiet dogryzałem z
takiego fajnego kompaktu os/2 ver 3.0 fullpack..) :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl