Re: Warp 3 + nowy sprzet

Autor: gawda (gawda2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 16:41:40 MET

Użytkownik "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma za co... chcesz jeszcze ddi.exe? I jeszcze sądziełm, że zapytasz o
> to polecenie do configa, jak chcesz to poszperam po książce i Ci podam.

Programiki do *.ddi posiadam od lat, poniewaz na jednej z moich partycji
wciaz siedzi czysty DOS z mnostwem malych i uzytecznych programikow, ale
teraz chce go zastapic wlasnie OeSem. Zreszta to juz moje drugie podejscie
do tego systemu. Dawno temu, w zasadzie zaraz po wypuszczeniu tego systemu
(wersja 3), mialem go przez kilka dni na dysku. A wracam teraz do niego z
checi glebszego poznania. A co do configa, to myslalem, ze chodzilo Ci o
zmiane kilku linijek ze sciezkami w jakims pliku, to sam bym to znalazl, ale
jezeli potrzebne sa tu jakies tajemne przelaczniki, o ktorych nic nie ma w
plikach z manem, to serdecznie o nie poprosze. Ciekawi mnie jeszcze do
jakiego katalogu na dysku rozpakowac ostatni "polish" dysk, czy tez moze
musi on byc na dyskietce?

gawda