Re: Problem programistyczny

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 22:17:39 MET


On Tue, 29 Jan 2002 22:00:38 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>On Tue, 29 Jan 2002 20:36:54 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>>Domyslam sie, jednak taka sytuacja modulowa powinna byc na tyle czesta, ze
>>powinna miec jakies standardowe rozwiazanie...
>
>No właśnie .DLL.
>>
>>w dllach siedza tzw. skille (bo to mud :) ktore mozna zmieniac i dynamicznie ladowac
>w
>>samym mudzie, ktore te dlle czyta. ale oczywiscie rzeczy, ktore robia te skille,
>>wymagaja funkcji samego muda, ktore sa zakodowane w exe...
>
>Jak widzę kolega ma zapał, ale za bardzo nie chce mu się pomyśleć.
>
>Nadal twierdzę, że DLL
>
>Ja bym pomyślał tak:
>
>MudKernel.DLL - tu siedzą funkcje "muda".
>"DLLe ktore robia te skille" korzystają z MudKernel.DLL
>A program korzysta z MudKernela.
>

program musialby korzystac i z mudkernela i z dlli od skilli... (no bo skille sa dla
programu).

Ale kurde, logicznym by bylo, zeby dlle wywolywane mogly korzystac z funkcji
programu wywolujacego...

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 12h 50m 49s 707ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:36:46 MET DST