Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 22:00:59 MET
On Tue, 29 Jan 2002 20:36:54 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>Domyslam sie, jednak taka sytuacja modulowa powinna byc na tyle czesta, ze
>powinna miec jakies standardowe rozwiazanie...
No właśnie .DLL.
>
>w dllach siedza tzw. skille (bo to mud :) ktore mozna zmieniac i dynamicznie ladowac
w
>samym mudzie, ktore te dlle czyta. ale oczywiscie rzeczy, ktore robia te skille,
>wymagaja funkcji samego muda, ktore sa zakodowane w exe...
Jak widzę kolega ma zapał, ale za bardzo nie chce mu się pomyśleć.
Nadal twierdzę, że DLL
Ja bym pomyślał tak:
MudKernel.DLL - tu siedzą funkcje "muda".
"DLLe ktore robia te skille" korzystają z MudKernel.DLL
A program korzysta z MudKernela.
Dobrze rozumiem?
--- *Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806 Asua Programmers http://www.asua.org.pl TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl This OS/2 system uptime is 0d 0h 05m 34s 523ms (en).
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:36:46 MET DST