Re: Ubijanie procesów

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 14:39:37 MET

mw_at_sunrise.pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
> Nowszej raczej nie ma (nie licząc komercyjnej wersji PC)
> Z innych tego typu programów, to wszystkie raczej mają podobną
> skuteczność. Ostatnio pojawiło się na hobbesie coś o nazwie
> ProcessManager (pmb2). Właśnie go testuję, ale o jego skuteczności w
> ubijaniu nie mogę nic powiedzieć bo od tygodnia (gdy mam go
> zainstalowanego) nic mi się nie powiesiło :(

To ja może powiem - mimo wszystko chodzi to u mnie (a miało tylko pod
ECs).
aktywuje się zpod ctrl-ctrl. Nie zawsze za pierwszym razem zaskoczy. Z
tego co się do tej pory wieszało to raz mu się nie udało czegoś ubić i dał
mi komunikat o tym, ale jak wylazłem z tego to juz nie było tej aplikacji.

Poza tym wkurzaja mnie te klawisze, przyzwyczjony jestem do dela a nie do
k, poza tym moze byc, tylko jakby tryb dał sie zmienic na wiecej linii.. W
sumie programik jest prosty maly i w maire skuteczny, ja polecam - z wc
mialem problemy z myszka (choc nie wiem czy dalej by były bo plyte
zmienilem)... :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl