Re: Ubijanie procesów

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 12:43:04 MET

On Mon, 28 Jan 2002 11:21:28 UTC, Hubert <hubert_news_at_wp.pl> wrote:

> Hmm... Zapomniałem. Co takiego magicznego trzeba wpisać w configa,
> by można było ubijać procesy z Warpa?

"SET SCKILLFEATUREENABLED=ON" w CONFIG.SYS

> Czy WatchCat jest najlepszy do takich celów? Ostatnio uzywałem
> wersji 2.1 (jest nowsza?) i powiem szczerze, że w 1 na 3 przypadki

Nowszej raczej nie ma (nie licząc komercyjnej wersji PC)
Z innych tego typu programów, to wszystkie raczej mają podobną
skuteczność. Ostatnio pojawiło się na hobbesie coś o nazwie
ProcessManager (pmb2). Właśnie go testuję, ale o jego skuteczności w
ubijaniu nie mogę nic powiedzieć bo od tygodnia (gdy mam go
zainstalowanego) nic mi się nie powiesiło :(

Marek