Re: jak system zainstalowac na 386 z 4mb ramu

Autor: Rimwid Rataj (nazgul_at_alfar.com.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 13:57:34 MET

Ja kiedys uzywalem OS-a na podobnym sprzeciorze, tzn. 386SX (!!!) 25 MHz, 4 MB
RAM, HDD 80 MB !
Nie pamietam tylko, czy to juz byl Warp 3 jakis pre-release czy raczej 2.1.
Chodzilo oczywiscie rownie szybko jak zdechly slimak, swapowalo sie co chwila,
ale dzialalo !
Udawalo mi sie nawet pod tym odpalac WordPerfecta 5.2 Win i Delphi 1.0 jako
zadanie WinOS-a !

Tym niemniej zgadzam sie, ze proba zagospodarowania takiego sprzetu to troche
sztuka dla sztuki, no chyba ze sie faktycznie postawi klienta irca czy maila
(np. DOS-owy POP-mail czy cos takiego, pamietam, ze bylo napisane w borlandowym
Turbo Vision).

Pozdrawiam
Rimwidas