Re: NowoÂci

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 15:26:59 MET

Marek Wojciechowski napisał(a):

> Naprawdę jest mi sobie trudno wyobrazić jak jest to możliwe.
> A już to, że programista go nie używa to przechodzi ludzkie pojęcie :)

Zamiast pisać takie dołujące kometarze (że niby to nieużywający są
jakimiś opóźnionymi w rozwoju półgówkami bo jakże mogą nieużywać) napisz
lepiej dwa słowa o tym co to jest i co może. Trzy posty i nic - bicie
piany.

Nie każdy ma czas aby tkwić na serwerach FTP szukając niewiadomo czego,
uruchamiać co popdanie. Są inne rzeczy do roboty, a jesli już to i tak
szuka się konkretów.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */