Re: Win2k, FAT32, PQMagic 3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 14:42:40 MET

Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik Bart/2) nakombinował(a) coś takiego:
> Czy Win2k (postawiona na FAT32) orazi sie jak jej zsune partycje PQMagicem
> 3ka? Mam kompa na ktorym chce doinstalowac OS/2, ale nie chce rozwalic
> tego co tam jest...

Robiłem tak miliony razy i nigdy nic się nie obrażało na siebie.
A PQmagic 3 to chyba najbardziej udany z wszystkich. Przynajmniej ja nie
czułem nigdy potrzeby nowszej wersji.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl