Re: sprzęt

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 15:45:30 MET

wolodzia_at_kki.net.pl (Piotr Oniszczuk) nakombinował(a) coś takiego:
> Mam doświadczenia z SIS735 i AMD760.
> Bardzo odradzam SIS'a, zaś polecam AMD 760 (np Abit KG7).

Mam do wyboru dwie płyty:
Po pierwsze ECS na sis 735 razem z muzyczką i kartą sieciową...
Jak to jest to nikomu pisać nie muszę... Nie wiem jak się ma pod oesem, i
tu liczę na komentarze.

Drugą d o wyboru jest Abit kt7a. Powiedzcie mi coś o niej dla porównania.
Kolega przesłał mi jej dane mniej więcej:

Specyfikacja płyty Abit KT7A:
Procesor
AMD-K7 Athlon Socket A 200/266MHz FSB
AMD-K7 Duron Socket A 200/266MHz FSB

Chipset
VIA KT133A / VIA 686B
Wsparcie dysków IDE Ultra DMA/100

ACPI
AGP x2 (3.3V) oraz AGP x4 (1.5V)
Pamięci 100Mhz/133Mhz - czyli standard PC100/PC133

Pamięci
Trzy sloty DIMM dla pamięci SDRAM PC100/PC133
Maksymalnie 1,5GB Ram, (8,16,32,64,128,256,512 - DIMM SDRAM)
Wsparcie dla modułów VCM

BIOS
CPU SOFT MENU III - wszystkie parametry procesora z poziomy
BIOS'u
Award Plug and Play BIOS z APM i DMI
Funkcje Anty-Wirusowe Award'a
Funkcje Multi I/O

Dwa kanały Bus Master IDE dla 4 urządzeń Ultra DMA 33/66/100
Klawiatura i mysz w standardzie PS/2
Jeden port dla stacji dysków (do 2,88MB)
Jeden port równoległy (EPP/ECP)
Dwa porty szeregowe
Dwa porty USB
Jedno dodatkowe wyjÂcie USB dla dwóch portów

Inne
Format ATX
Jeden port AGP, sześć portów PCI i jeden port ISA
Wake On Lan
IrDA TX/RX
Wake On Ring
Monitorowanie prędkości wentylatorków, napięć, temperatury
Wymiary 305*230 mm
Cztery wyjścia na wentylatorki

Teraz powiedzcie co mi zadziała i które lepiej...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl