Re: Pytania o sprzęt

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:25:09 MET

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):

> Oczywiście, że są zobacz:
> http://hobbes.nmsu.edu/cgi-bin/h-search?key=sbliveos2-081b

A czy te sterowniki działają z SDD? Bo jeśli je instaluję przed SDD to
muzyczka gra, natomiast nie da się zainstalować driverów do GeForce'a
(Trap). Kiedy instaluję je po SDD to w ogóle się nie uruchamia
instalacja (błąd w PM Merge)... Analogicznie wygląda sytuacja z Graddem.

> Po drugie czy komu uda o siŕ uruchomiŠ pod OS-em kartŕ
>
> popatrz na stronę www.os2tv.com, ale pamiętaj jest to kupa zabawy. I pomoc możliwa
> jest w momencie posiadania identycznej karty.

Popatrzę w piątek (u dziewczyny - ma stałe łącze ;-))) ). Nie zdziwiłbym
się gdyby nie działały pod NT 5 też nie da się jej uruchomić...

> Hehe... Jak to jest RAID to... ;-))) Zobacz że nawet Daniela widzi dwa dyski zamiast
> jednego. Kontroler, tak na prawde jest "pół sprzętowym RAIDem" (coś ala winmodem)
> więc z jego pożyteczności możesz tylko raczyć się pod Windowsem. Ale nie radzę
> padu jednego z dysków, nawet pod Windowsem ;) Bo mimo wszystko będziesz musiał
> podmieniać dyski miejscami.

Nie chodziło mi przy zakupie o macierze dyskowe ale możliwość podpięcia
do 8 napędów :-). I tu chyba będzie problem :-(

pozdrawiam i dziękuję za Re:
rafal