Re: Wazny problem "Unable to operate"

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 09:40:45 MET

On Sat, 15 Dec 2001 00:39:27 +0100 (MET), Piotr Grzybowski wrote:

> dzieki za odpowiedz.
>czy probowana byla wymiana cdroma?
>czy po zmianie cd tez tak bylo?

Tak, bez zmian.

>czy po zrobieni dyskietek i boocie bylo to samo?

Dokładnie, zarówno z IBM1S506 (różne wersje) jak i z DANIS506 (różne wersje)

>czy robione bylo idedump z pakietu danieli?

Tak, teoretycznie wszystko OK.

>jaki byl ten "inny komputer"?

Płyta CHINETECH z chipsetem VIA KT-133.

>dokladnie! a teraz sytyacja wyglada tak:
>na pokazie serenity mowi, "mamy taki swietny system, jest [...]"
>no to ludzie , "pokazcie [...]", wsadzaja pytke, a tutaj unable to operate -
>kleska. trzeba namierzyc skad ten problem - tutaj prawdopodobnie
>jest to stary kontroler ide.

To nie jest problem starego kontrolera. Mniej więcej rok temu na grupie
dyskusyjnej eComstation była rozmowa na ten temat (wbrew pozorom problem
wcale nie jest jednostkowy) i w końcu nic z tego nie wynikło.
Poza tym problem dotyczy tylko procesu instalacji (przynajmniej u mnie).

W sumie dziwię się trochę ludziom z Serenity. Gdyby naprawdę chcieli
problem namierzyć, to wystarczy wygenerować instalkę z dodatkowym śledzeniem
(nawet wystarczą dodatkowe komunikaty na ekranie) i sprawa byłaby dawno
rozwiązana. Na IBM-a z przyczyn wiadmoych nie można w tej sprawie polegać.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21