Re: Virtual PC

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 22:29:06 MET

jg_wp_at_poczta.wp.pl (Jan Gromadzki) wrote:

> real Pentium
> OK. (BTW: Win98 jest
>
> Zdania są podzielone, jak wyżej widać. Ciekawe
> jakie jest miniimum sprzętowe do pracy z tą
> wirtualną maszyną. Nie bardzo wiem co znaczy
> TB1.4, ale podejrzewam, że pewnie chodzi o
> procesor 1.4 MHz. Jeżeli to jest owo minimum
> sprzętowe, to całość rysuje się niezbyt różowo.
>
> JG

TB=Thunderbird=AMD Athlon.
1.4=1.4GHz

Precyzyjnie - testy były na;
AMD Athlon 1.4GHz 266 FSB
Abit KG7+256 DDR PC2100
Matrox G450 DualHead

Co do wymagań - moje uwagi:
-to jest preview (czyli będzie napewno lepiej w final ver)
-dziś 1GHz to tania spawa (see Morgan(Duron), ew Celeron 1+ GHz)
-VPC to produkt dla takich jak my (nie tuzinkowe korzystanie z PC -
więc i nie tuzinkowy PC...)

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....