RE: Virtual PC

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 22:29:04 MET

Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.pl (Dobrowolski, Przemyslaw)
wrote:

> wolodzia_at_kki.net.pl pisał:

> [...]
>
> ??? Jak Ci się to udało?

Przemku,

1. Dodaj do zainstalowanego systemu AddOns (link do image ISO z VPC
"client Win AddOns" jest podany w readme).
2. Jako że wtedy znika problem "mouse capture" (myszka VPC zaczyna
wtedy działać jak z każdą klasyczną aplikacją OS'a) - tak i
współdzielone foldery zaczynają działać...
3. Po odpaleniu Virtualnej maszyny daj: edit/settings w pull-down menu
i dalej "shared folders", albo RMB na ikonce "folder" (dolny lewy róg
okienka) - u mnie obydwa sposoby chodzą !

Moje "problemy":
1. PC w domku: nie mogę mieć "set small icons" dla SDD w config.sys
(small icons powodują, że okienko VPC ma w pull-down menu font na
połowę ekranu - tak na oko jakieś 140 -150 pt). Tak więc teraz mam
1400x1050_at_75 i ikony 40x40 :-p

2. PC w pracy: muszę zaremować sterowniki do mojego ESS1869, bo
inaczej Win98 wstaje 15-20 min. No i boot z CD-rom nie chodzi - ale to
wina badziewnego Compaq'a (naprawdę kaszaniarska firma !!!)

3. Jakiekolwiek ruchy z FDD (typu wkładanie/wyjmowanie dyskietki) gdy
chodzi Virtualna maszyna i korzysta z FDD dają trpa'a kernela.... -
jednak gdy nie dotykasz dyskietki to jest cacy !

Reszta chodzi MALINKA !!!

BTW: Dzięki bardzo z "treść" e-malii z FC/2. Wyślę Ci coś w
rewanżu....

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....