Re: Virtual PC

Autor: Jan Gromadzki (jg_wp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:47:06 MET

Dzięki za informacje na powyższy temat, teraz
sytuacja rysuje się nieco jaśniej.

on Wto 11. Grudzień 2001 17:24, you wrote
[...]
> ... innotek robi wersje dla OS/2 - acz na jego
> stronie prawie nic nie ma, a citrix ogolna
wersje.

No fakt, tekst jest bardzo ogólny, wobec tego jak
można zdobyć ten sotware?

[...]

> Lech Wiktor Piotrowski:
> Nie - VPC jest zdecydowanie za wolny.

> wolodzia_at_kki.net.pl (Piotr Oniszczuk):
> U mnie na TB1.4+256DDR chodzi MALINOWO !!!
> Win98PL+Office97 subiektywnie pracuje tak jak na
real Pentium
> 200-300MHz. Jakość
> pracy na takim wirtualnym PC jest W ZUPEŁNOŚCI
OK. (BTW: Win98 jest

Zdania są podzielone, jak wyżej widać. Ciekawe
jakie jest miniimum sprzętowe do pracy z tą
wirtualną maszyną. Nie bardzo wiem co znaczy
TB1.4, ale podejrzewam, że pewnie chodzi o
procesor 1.4 MHz. Jeżeli to jest owo minimum
sprzętowe, to całość rysuje się niezbyt różowo.

JG

Czy chcesz sprawdzać POCZTĘ z nowego NOTEBOOKA?
Kliknij i wygraj! < http://www.netmania.wp.pl >