Re: WarpVision - jak wrażenia?

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 10:50:11 MET

On Sat, 24 Nov 2001 12:47:24, mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski)
wrote:

> [...]
>
> Pewnie :)
> U mnie działa znakomicie. Ostatnio w ramach testu obejrzałem bez
> problemu cały film w DivX bardzo dobrej jakości.

Jeśli zadowala Cię jakość z jaką odtwarzają WarpVision czy WarpMedia
to nie masz spesjalnych wymagań co do jakości. Wystarczy porównać
obraz na windzie z ustawieniem CPU Quality na max do obrazu pod OS/2,
gdzie nie ma mowy o antyaliasingu i obraz przy powiększaniu na pełny
ekran wygląda jak gierka na atari.
Swoją drogą to nie rozumiem dlaczego używająć tej samej biblioteki nie
można ustawić jakości obrazu.

pOSdrawiam
Dominik Czechowski