Re: WarpVision - jak wrażenia?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 22:31:18 MET

On Tue, 27 Nov 2001 09:50:11, (Dominik Czechowski) wrote:

> Jeśli zadowala Cię jakość z jaką odtwarzają WarpVision czy WarpMedia
> to nie masz spesjalnych wymagań co do jakości. Wystarczy porównać

Jak dla mnie, to ona jest więcej niż zadowalająca :)

> obraz na windzie z ustawieniem CPU Quality na max do obrazu pod OS/2,
Nie mam pojęcia co to za ustawienie. Nigdy tego nie widziałem.

> gdzie nie ma mowy o antyaliasingu i obraz przy powiększaniu na pełny
> ekran wygląda jak gierka na atari.

Bez przesady. Miałem okazję zobaczyć ten sam film pod OS/2 i pod
windows i nie zauważyłem jakiejś powalającej różnicy. Gdybyś nie
zwrócił na to mojej uwagi, to bym zapewne jej w ogóle nie zauważył.

Marek

PS. A gierki na Atari i tak są bardziej wciągające
od wielu dzisiejszych filmów :)