Re: WarpVision - jak wrażenia?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 13:47:24 MET

On Sat, 24 Nov 2001 11:42:31, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> Zassałem i próbuję sobie.
> Po pierwsze program nie ma zadnego gui, w sumie i dobrze i źle, szukanie
> czegoś w filmie na prawdę może być męczące.
> Dzwięk chodzi idealnie :)
> Gorzej z orazem :(((
> Testowałem z dwa trzy filmy (teledyski) i na każdym odegrał mi może
> pierwsze 5 sekund... :(
[...]
> Ktoś testowal to i w ogole?

Pewnie :)
U mnie działa znakomicie. Ostatnio w ramach testu obejrzałem bez
problemu cały film w DivX bardzo dobrej jakości.

Niestety nie ma róży bez ognia. WarpVision jest jednak, swego rodzaju,
emulatorem (potrzebujesz DLLi z Windows) skutkiem czego potrzebny
również jest mocny sprzęt.
U mnie na celeronie 300 i karcie Matrox G200 efekt był podobny do
opisanego przez Ciebie. Dzwięk płynny, ale obraz baaardzo skaczący.
Natromiast na Athlonie 1200 z Matroxem G450 działa znakomicie. Co
więcej mogę odtwarzać ten sam film w 3 oknach równocześnie i we
wszystkich działa płynnie. Tyle że obciążenie procesora skacze wówczas
do 90%.
Czyli teoretycznie jeden film powinien działać płynnie na Athlonie 400
:)

Moje sterowniki grafiki to SDD Pro beta 44.

Marek

PS. A masz najnowszą wersję WarpVision (012) ?