Re: WarpVision - jak wrażenia?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 17:36:23 MET

mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
> Pewnie :)
> U mnie działa znakomicie. Ostatnio w ramach testu obejrzałem bez
> problemu cały film w DivX bardzo dobrej jakości.

Czyli to kwestia czegoś nie wiem czego, muszę poszperać jeszcze nad
wszystkim, ale wątpie by coś to dało...

> U mnie na celeronie 300 i karcie Matrox G200 efekt był podobny do
> opisanego przez Ciebie. Dzwięk płynny, ale obraz baaardzo skaczący.

Obraz nie był skaczący tylko zatrzymywał się po kilkudziesięciu klatkach,
gdziekolwiek bym film nie oglądał czy coś takiego :(

> Natromiast na Athlonie 1200 z Matroxem G450 działa znakomicie. Co
> więcej mogę odtwarzać ten sam film w 3 oknach równocześnie i we
> wszystkich działa płynnie. Tyle że obciążenie procesora skacze wówczas
> do 90%.
> Czyli teoretycznie jeden film powinien działać płynnie na Athlonie 400
> :)

Na moim kaszaku chodzi plynnie pod windą, pod warpem jak w tych pierwszych
seksundach to jest obciążenie na jakieś 80%, potem jak obraz się
zatrzymuje to jest 70%, mp3 normalnie jeździ pod dnie wskaźnika. Ani razu
wksaźnik nie pokazał 100%... Sądzę że winą nie jest za słaby procesor...

> Moje sterowniki grafiki to SDD Pro beta 44.

Dokładnie te same.

> PS. A masz najnowszą wersję WarpVision (012) ?

Tak oczywiście, linkiem z os2Voice :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl