Re: ile uruchamia sie mozilla a ile netscape?

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 21:46:49 MET

merlin_at_narsil.asua.org.pl (Piotr Grzybowski) wrote:

> Czolem!
>
> na jednym i tym samym kompie mam debiana i osa. na tym samym dysku.
> jak skomentujecie takie fakty:
> - netscape na osie startuje ok. 15 sekund
> - mozilla na osie startuje ok. 20 sekund
> - netscape na debianie uruchamia sie od razu
> - mozilla na debianie startuje ok. 10 sekund
> przy czym os wstaje u mnie 75sekund a debian 26sekund (lacznie
> z ixami), chyba nie musze sumowac zeby bylo widac roznice.
>
> pg

Well
Twoje pytanie wyraźnie sugeruje priorytety jakich używasz przy wyborze
platformy systemowej.
W takiej sytuacji - WYRAŹNIE namawiam Cię na Debiana !!!
Może to trochę przewrotna/agresywna odpowiedź - ale ale miałem
wrażenie że pytasz w stylu:

"OS ma niebieskie tło, a Debian - czarne. Możecie to skomentować ?"

Tak na poważnie - za słabo znam Debiana żeby to sensownie
skomentować...
Jednak ostatnie dyskusje na sieci o Linuksowym VM (4 różne
implementacje, przepychanki Alana Cox'a z Linusem....) dają mi to
przyjemne uczucie jakiego doznaję np. patrząc podczas ulewy z okna w
domku na ulicę, gdzie część przechodniów nie ma parasola....

pzdr