ile uruchamia sie mozilla a ile netscape?

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:07:44 MET

Czolem!

 na jednym i tym samym kompie mam debiana i osa. na tym samym dysku.
 jak skomentujecie takie fakty:
 - netscape na osie startuje ok. 15 sekund
 - mozilla na osie startuje ok. 20 sekund
 - netscape na debianie uruchamia sie od razu
 - mozilla na debianie startuje ok. 10 sekund
przy czym os wstaje u mnie 75sekund a debian 26sekund (lacznie
z ixami), chyba nie musze sumowac zeby bylo widac roznice.

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl