Re: Strona kodowa w os/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 00:38:52 MET

mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
> Co to jest iso2 ?
> Chodzi o 8859-2 ?

Tak oczywiście Latin2 po trzeciemu ;)

> A tak w ogóle to dosyć dziwaczny pomysł. Standardem dla nas jest 852 i
> po zmianie strony kodowej na inną na poziomie systemu masz murowane
> problemy z systemem plików, chyba że przeformatujesz wszystkie dyski.

A to dla mnie najmniejszy problem ;)
Niedługo stawiam wszystko od nowa na ladnie i czysto :)

> Jeżeli chodzi o amouse to nie ma problemu ze ściągnięciem. Co do
> xmouse to nie próbowałem bo amouse działa mi dobrze.

Cóż, właśnie chciałem wypróbować ale w ogóle połączenia nie mam z
tamtymi... :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl