Re: ile uruchamia sie mozilla a ile netscape?

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 23:31:42 MET

On Wed, 21 Nov 2001 14:35:27 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>No to przejd na Debiana. Nie bardzo rozumiem problem.
tak to widze;-)

>U mnie OS wstaje oko o 80 s. Tyle e jest podnoszony raz na kilka tygodni (maszyna do
eksperyment˘w)
>wi c nawet jakby wstawa 5 min, to aden problem. A serwer z WSeB chodzi od 7 miesi cy, wi c
tym
>bardziej nie problem. Rozumiem takie kwestie u windziarzy, gdzie czasami trzeba podnosi
system
>kilka razy dziennie.
 glowne pytanie dotyczylo czasu wstawania mozilli i netscape:>
restarty sa SUPER wazne, szczegolnie jak piszesz cos co zwiesza
system co chwile, nie wspominajac juz o pisaniu czegos co wymaga rebootu,
zeby sie przekonac czy dziala, jak jest 100rebootow , to
zobacz jaka jest strata czasu.
 chodzilo mi o cos innego, jest to zastanawiajace, czemu jest tak znaczna
roznica w szybkosci uruchamiania. pomijam tutaj takie "drobnostki" jak
zwis netscape kiedy sie z nim nie uwaza..

>Ostatnio by em wiadkiem rozmowy kilku admin˘w :
>Baza danych (bez firmy, bo reklama), jedni pracuj pod Windows NT, drudzy na HP-Unix.
>Pytanie tych od W'NT : "jak sobie radzicie ze sprawnym restartem bazy co 30 dni ?" (bo takie
>cudo trzeba robi w wersji na W'NT. Odpowied : "Jakie restarty ? U nas baza chodzi ju 3 lata."
 hiehie. ja wiem. ale tak jak pisalem, servery to co innego i nie o to chodzilo.
sa osy i linuxy ktore chodza po kilka lat i jest dobrze, chodzilo o szybkosc i to
dokladnie mozilli. kod zdaje sie nie rozni sie AZ tak znacznie, co zwalnia?

>To tyle.
prawie tyle. kwestia przejscia na debiana jest otwarta, coz, jak
patchuje rpma to przechodze na debiana ;-)
ale po prostu czasem(zadziej niz osa) nie da sie uzywac unixow ...
rewolucja, na ktora wszyscy czekamy nastapi kiedy os przybierze
forme opensource i zostanie przepisany na c.

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl