Re: Strona kodowa w os/2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 09:14:52 MET

On Sat, 17 Nov 2001 09:45:06, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> Tak przyszedł taki news na temat zmieniacza stron kodowych, no i w tymże
> programiku widnieje mi takie cośstwo jak zmiana na iso2. Stąd też pytanie,
> czy da się zmusić os/2 żeby zawsze w tym pracował i tylko w tym?
> Najbardziej mi pasuje taka strona kodowa więc stąd moje pytanie.
> Szczególnie jeśli chodzi o fc, w którym zawsze sobie muszę zmieniać. Jest
> jakiś driver czy cuś takiego żeby to zmienić jakoś...

Co to jest iso2 ?
Chodzi o 8859-2 ?

A tak w ogóle to dosyć dziwaczny pomysł. Standardem dla nas jest 852 i
po zmianie strony kodowej na inną na poziomie systemu masz murowane
problemy z systemem plików, chyba że przeformatujesz wszystkie dyski.

> ps. udało się komuś ściągnąć ten driver do myszki z innego newsa? Mi za
> żadne skarby świata nie dostanie się do serwera... :(

Jeżeli chodzi o amouse to nie ma problemu ze ściągnięciem. Co do
xmouse to nie próbowałem bo amouse działa mi dobrze.

Marek