Re: ile uruchamia sie mozilla a ile netscape?

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 15:30:52 MET

On Wed, 21 Nov 2001 14:09:07 +0100 (MET), Piotr Grzybowski wrote:

> na jednym i tym samym kompie mam debiana i osa. na tym samym dysku.
> jak skomentujecie takie fakty:
> - netscape na osie startuje ok. 15 sekund
> - mozilla na osie startuje ok. 20 sekund
> - netscape na debianie uruchamia sie od razu
> - mozilla na debianie startuje ok. 10 sekund
>przy czym os wstaje u mnie 75sekund a debian 26sekund (lacznie
>z ixami), chyba nie musze sumowac zeby bylo widac roznice.

No to przejdź na Debiana. Nie bardzo rozumiem problem.
U mnie OS wstaje około 80 s. Tyle że jest podnoszony raz na kilka tygodni (maszyna do eksperymentów)
więc nawet jakby wstawał 5 min, to żaden problem. A serwer z WSeB chodzi od 7 miesięcy, więc tym
bardziej nie problem. Rozumiem takie kwestie u windziarzy, gdzie czasami trzeba podnosić system
kilka razy dziennie.

Ostatnio byłem świadkiem rozmowy kilku adminów :
Baza danych (bez firmy, bo reklama), jedni pracują pod Windows NT, drudzy na HP-Unix.
Pytanie tych od W'NT : "jak sobie radzicie ze sprawnym restartem bazy co 30 dni ?" (bo takie
cudo trzeba robić w wersji na W'NT. Odpowiedź : "Jakie restarty ? U nas baza chodzi już 3 lata."

To tyle.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20