Re: Dokladne zeznania Zubala

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 00:39:23 MET

On Thu, 8 Nov 2001 10:32:21, "zubalo" <zubalo_at_kki.net.pl> wrote:

[...]
> Moje szczęście nie miało granic. Windows NT , Linux oraz OS/2 poprawnie
> rozpoznały dysk i jego organizację, ale ponowne uruchomienie Partition
> Magica ten ostatni skwitował błędem. Stwierdził on mianowicie ze partycja
> rozszerzona wykracza poza 1024 cylinder dyskowy,dlatego jesli chcę uniknąc
> utraty danych on musi zmienic jej znacznik na 0Fh(ExtendendX-nomen omen
> wytwór M$). Jak łatwo się domyśleć OS/2 znowu zwariował.
> Tonący brzydko się chwyta- wiec zainstalowałem DaniS506.Add i DaniDASD.DMD
> i dalej dupa. Co robić?

W zasadzie Leszek już Ci odpowiedział. Nie używaj Partition Magica.
Ten wynalazek nie wspiera OS/2 więc i Ty go nie wspieraj.
Dziwne jest tylko, że DaniDASD nie pomógł. Powinien poprawnie
rozpoznawać partycje 0F. Tylko, ponieważ nie mam tego typu problemów,
nie jestem pewien, czy żeby DaniDASD przypisał literkę tej partycji
nie trzeba dać mu odpowiednich parametrów. Sprawdź w dokumentacji. A
poza tym, chmm, jesteś pewien, że go dobrze zainstalowałeś i
oczywiście ostatnią wersję :)

Marek