Re: problem z EMPTF

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 00:39:19 MET

On Sat, 10 Nov 2001 12:53:42, (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

[...]
> Poniewaz mam 0 doswiadczen z EPM, prosilbym o pomoc :)

Niestety dawno tego nie używałem i nie pamiętam szczegółów (żałuję, bo
to znakomite narzędzie), ale o ile pamiętam u mnie wszystko działało
(podświetlanie składni, pomoc kontekstowa itd.)

Dwie sprawy. EPM powinien być w wersji 6.03 (do ściągnięcia z hobbesa
lub od IBM nie pamiętam). Ten który jest dostarczany razem z systemem
jest strasznie wykastrowany. Po drugie, jeśli nie robią tego
wspomniane skrypty, to po instalacji/modyfikacji makr musisz wszystko
przekompilować EPMowym kompilatorem. Dopiero wówczas wszyskie dodatki
się uaktywnią.

Marek