Re: Czy jest tu ktos kto sie dobrze zna na DB2 ?

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 21:08:18 MET DST

Po pierwsze serdeczne dzieki za odpowiedzi. Wiele mi pomogly.

Dominik Czechowski napisał(a):

> Not logged initially działa tylko dla operacji wykonywanych w jednej
> transakcji razem z komendą tworzenia tabeli.

Czy dobrze zatem rozumiem ze po pierwszym commicie, tabela powinna byc
juz logowana ?

> Z tego co pamiętam to jest, ale musiałbym sprawdzić. Wszystko powinno
> być opisane w SDK

> ustawiasz opcję

> pozycja=POSSTR(ciąg_przeszukiwany, szukany_ciąg)

Ok. To juz rozwiazalem: Szukany ciag musi byc podany explicite. DB2 nie
akceptuje
nazwy kolumny w tym miejscu. Dalo sie to zastapic przez locate.

> Rozumiem, że używasz helpa do wersji 5.x? Radzę skorzystać z helpa do
> 7.x jest lepiej zorganizowany.

Mam DB2 7.1 trial zassane z IBM-a i tam nie ma zadnych manuali.
Wszystkie manuale
musze zasysac z IBM-a. Wiekszosc znalazlem ale tego akurat nie ma w
PDF-ie.
Jesli przypadkiem masz, to bylbym bardzo wdzieczny za maila (wielkosc
nie gra roli).